Stress !

Shit nu är det måndag igen och början på en riktigt jobbig vecka ! har hur mycket som helst att göra i skolan. Räknar ner till fredag då man är ledig och äntligen får sova :)

Min helg har bestått av jobb jobb och återigen jobb... I fredags var det jobb fram till 18 sen var jag på kalas hos min lilla kusin som fyllde 1 år :) efter det så åkte jag och pussa lite på min babe ♥.
Lördagen vaknade jag alldeles för sent, så det slutade med att jag blev försenad till jobbet. Sen var det full fart fram till 16. Då var det bara till att byta om till serveringskläder sen mötte jag upp Lina och Åsa så drog vi till Mariestad för att servera.. väl hemma kl 01 gjorde jag mig iordning för sängen men så ringer babe och säger att deras skjuts inte kom, så jag fick åka in och hämta honom :) men det gjorde jag så gärna, hade ju inte träffats så mycket det senaste. Sen på söndag så var det jobb som gällde igen :) Så det har inte hänt så mycket den här helgen.

Idag så är det ju som sagt måndag (för er som missat det haha ;) ) så jag sitter i skolan och har svenska, ska skriva ett PM för nationella provet som vi har nästa vecka. Slutar om en halv timme då ska jag hem och sätta mig och plugga sen jobbar jag ikväll haha...

ne nu måste jag sticka, vi hörs !

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Sara Hallberg

Grattis till Studenten! :D vill se lite bilder här vaa ;)

2009-06-16 @ 23:58:07
URL: http://sarahallberg.blogg.se/
Postat av: jenny

vad bra =) Ses snart, we need to talk.....

2009-07-10 @ 12:35:00
URL: http://jelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0