Söndag

.. och helgen är redan över ! går det inte lite väl fort ? det tycker jag.

Har inte gjort något den här helgen, bara tagit det lugnt. Men det behövdes :)
Börjar blir frisk, är bara lite hes nu, hostar och har ingen smak. Det är nog det värsta som finns när man inte känner vad det smakar. Igår var jag med Jenny och vi satt på balkongen i värmen sen blev vi grymt sugna på glass så vi åkte och köpte det. Båda satte sig i bilen och började mumsa på glassen och eftersom ingen av oss hade smakat den innan så kläcker vi plötsligt i kör "var den god?" ja det var en fråga som vi inte fick svar på eftersom vi båda inte hade någon smak haha. Men den såg grymt god ut så jag tror allt att den var riktigt mumsig, får allt prova den igen när jag fått tillbaka smaken..

Annars då ? jo jag ska snart göra mig iordning inför jobbet, börjar halv 4. Efter det så ska jag åka hem och plugga inför veckan som kommer så jag kan umgås med M i veckan istället för att plugga :)

Kanske skriver ikväll igen :)


KRAM                                                                                                                                             




                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0