Sjuk

Har vart sjuk, därför jag inte skrivit. Feber och ont överallt, har inte orkat med något. Men nu är jag på bättringsvägar som tur är :) har ju missat nästan en hel vecka i skolan plus tre arbetspass sånt gillar jag inte :( aja får ta igen allt nu när jag blir frisk igen...

Förutom det då ? joo jag sitter här i sängen och kikar lite halvt på tvn, väntar på att M ska höra av sig så man kan få träffa honom en stund miss you♥.
Har inte gjort något idag, har inte haft ork. Utan det har mest blivit tvn och datorn, kikade in på nelly förut och såg att de startat sin rea. Finns en hel del smått och gott så kika in vettja :)

Ne vad ska man hitta på tro ?

Byebyebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0