rubrik är alltid det svåraste....

...ja håller ni inte med mig ?
Måndag, och imorgon drar det igång igen...
Påskhelgen har varit grymt mysig:) i lördags gick jag och M till F&B på kvällen där vi spelade kubb och drack lite vin, var ju så härligt väder. Efter två förluster gick vi in, satte på lite musik och sen var man på topp. Kvällen avslutades på en fest hos M jobbarkompis, kanske inte var det roligaste men förövrigt var kvällen den bästa :)
igår var det söndag och vi gjorde ingenting, kika på tv och sov men det är rätt gött det med ibland :)

Annars då ? Jo jag körde nyss hem M till sig, solade lite och snart ska vi iväg på kalas hos lillkusinen som fyller år :)
Allt är bra och jag är på topp :). Oj klockan rusar och jag måste fixa mig, klädval och make-up det tar sin tid och jag har bara 20 min på mig innan vi ska åka så jag säger good luck ! haha:)

Ha det så bra !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0