Onsdag

Har haft fackprov idag och det gick inte så värst bra, var rätt nervös. Och sen gjorde man en massa småfel istortsett hela tiden. Det är ju sååå typiskt, enda dagen man verkligen ska visa allt man kan, och helst inte göra ett enda misstag, dåååå JUST dåååå gör man alla fel som bara går. Jag blir så trött på´t.
Aja jag skiter i det.

Nog om klagomål, är allt bra med er ?
Jag mår hur bra som helst, ska åka och jobba nu så får hoppas det går bra :)

Vi hörs
Hejdå :)


Förresten, det är 50 dagar till studenten idag. Och med min vanliga tur kan jag inte vara med och fira det men får hoppas att alla som ska ut ikväll får en helt underbart rolig kväll :)




                                                                              jag och bratten  Jag och bratten  ((vad säger du om utgång snart J ? :D ))

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad sägs om att kanske gå ut och ta ett glas vin i helgen eller inom en snar framtid iaf =)

2009-04-22 @ 21:18:26
URL: http://jelife.blogg.se/
Postat av: Sara Hallberg

Nar jag kommer hem ska vi allt ga ut ihop! :O

2009-04-28 @ 02:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0