Måndag

Bänka mig framför datorn som vanligt när jag kom hem från skolan, men var tvungen att skriva in mitt nya schema och då blir det lätt att man fastnar :D.
Så då kan jag lika gärna passa på att skriva ett inlägg, eller hur ;)?

Dagen i sig har bestått av skolan, bild och form, religion och svenska. Inte så farligt ansträngande faktiskt utan det har vart helt okej, tycker om dagar när man knappt har några lektioner :).
Och mitt schema är faktiskt helt underbart, slutar tidigt flera dagar i veckan och vissa dagar är man till och med hel ledig pga att man inte har några lektioner. Och det beror bara på att skolan snart är över, hur underbart är det inte ? Ja, jag klagar då inte ;).

Jobbar ikväll, ska bli riktigt gött faktiskt.
Men nu ska jag fortsätta att kika omkring lite här på nätet, sen ska jag göra mig iordning...
vi hörs !

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0